05 marts 2009

argh!

for hedehulehelvede! bedst som ens SU da i hvert fald overhovedet ikke slår til, så popper alle festivallernes fineste programmer frem, som vintergækker i min mosbefængte græsplæne! iiih. jeg har jo for fanden ikke råd, vel?!
spot09 har alle mulige funky bands, heriblandt emily and the orgasm addicts og lucy love.
og som om det ikk var nok, så er der danmarks grimmeste festival med et kick-ass program.
ouha, det' vildt tænker du....men det stopper sgu ikke her!
så er der roskilde, så kommer kings of leon tilbage, og sidst, men ikke mindst er der måtherfåking BEATday med niceness indeni, bl.a. band of horses.

argh! jeg vil med til det hele! peter mygind, så er det sparksejlme nu, du dingler forbi min kiosk, og lader mig vinde 15.000 i bogstavjagt! NU!

Ingen kommentarer: