11 august 2009

VÅGN OP, BLOG! (eller Kurt, og hvor højt jeg elsker ham)

nu skal den her blog fandme op af dvalen! vågn op, bedste! der er melk i mugga, og det er eddermame nu! NU! døde fisk er so last decade. nu opper sortbjørnen sig!

Kurt er i deadline. mmmmh. Kurt. KURT! i hvid skjorte og med stort smil. og lange, voksne mande-stænger under det blå bord. verdens bedste researcher - førsteelsker-style! selv Villy må bøje sig i støvet for Kurts benhårde spørgsmål. der er ingen, der kan stille spørgsmål så voksenlækkert som dig, Kurt. er det nu vi aftaler, at du skal være min praktikvejleder? jeg vil gøre alt, du siger. ama'r! på den anden side vil jeg hellere flirte med dig i DR-kantinen, og have frie tøjler til julefrokosten. så skal vi danse appelsindans! jeg ved, du har the moves! hæ. åh, det bliver smukt, Kurt. don't you see?! call me.

ps. lillaprinsen hedder sgu Henrik Allan. hva' gir' du mig?! kongen af Danmark hedder Henrik Allan. WTF!?

Ingen kommentarer: